Tilbage til USA - The Wild West forside

Varme kilder i Glenwood Springs

15. dag. Varme kilder i Glenwood Springs. Der køres mod nord til den lille by Glenwood Springs, hvor den berømte revolvermand Doc Holliday ligger begravet. I byen findes en dejlig badeanstalt med varmt kildevand, som det er muligt at besøge. Overnatning i Glenwood Springs.

Mandag den 19. september 2011.

Vi skulle først køre kl. 830. Så efter morgenmaden var det god tid, til at tage lidt flere billeder i Silverton. Der havde været frostvejr om natten, og deraf stadig kun få grader C.

På vejen ned fra Silverton, så vi flere steder, der lå i skygge, at der stadig lå sne.

Vi holdt to fotostop, men ca. 20 min. mellemrum.

Vi standsede i byen, lige nedenfor andet stop, og gik en lille tur, hen til et vandfald. Selve vandfaldet var næsten helt skjult inde i klipperne.

En gammel vogn til fangetransport vi passerede undervejs.

I Delta holdt vi frokostpause, vi gik på Subway og fik en sandwich. Derefter gik vi i supermarkedet for at købe frugt og juice. De havde nogle megastore flæskesvær, men vi var jo også i Amerika, hvor alt er så stort.

Efter frokostpausen kørte vi uden stop til Glenwood Springs.

I Glenwood Springs lå vores hotel lige overfor "Spa og the Rokies Glenwood Hot Springs", og efter at have installeret os på værelset gik vi over for at bade en times tid.

Derefter gik vi en lille tur over floden, til den anden del af byen.

Lønne fotograferer nummerplader.

Et sjældent syn i USA. Den eneste Fiat 500 vi har set derover.

Kl. 1845 mødtes vi i receptionen, og gik samlet til en restaurant, på den anden side af floden, for at få vores aftensmad. Hovedretten var fisk.