Tilbage til Mexico forside

Det Caribiske Hav

Den 14. februar 2014.
8 blomst.
Afslutning, overdådighed.
En god dag til at binde en sløjfe/afslutte alting.

Endnu en dejlig dag ved Det Caribiske Hav. Efter morgenmaden var vi atter en tur i havet for at snorkle lidt og få lidt sol på vores vinterblege kroppe.

Udsigt fra altanen mod venstre og højre.

Derefter sad vi lidt på vores altan, der vendte ned til et vandhul. Der fik jeg lige suppleret min samling af myggestik. Det var en anden type myg, end dem der havde tappet mig for blod tidligere på turen, også disse stik kløede voldsomt, men de blev ikke så store at se på.

Mine stakkels myggeædte ben.

Sidst på formiddagen pakkede vi vores værelse ned, idet vi skulle tjekke ud af værelset kl. 12.00, vores forlængelse var nemlig købt med havudsigt, det værelse kunne vi få kl. 15.00.

Ventetiden benyttede vi bl.a. til at få vores frokost.

Den fløj hvor vi skulle bo de sidste to nætter.

Kl. 14.00 skulle de fleste af vores rejsefæller af sted, så vi gik ud for at vinke farvel til dem. Deres bus kom dog først 14.30.

Vinke-farvel-komiteen.

Vi fik vores nye værelse - nærmest en balsal. Det var vidunderligt, vi ville godt have haft betalt ekstra, for at have haft det værelse alle dagene på hotellet.

Et stort skønt panoramavindue med udsigt til havet.

Selv når vi var i brusebad, kunne vi se ud på havet.

Da vi havde fået os installeret, gik vi atter ned for at snorkle og nyde dagens sidste solstråler.

Efter aftensmaden sad vi lidt på værelset uden at tænde lys, blot for at nyde synet af månens stråler ned over havet. Hidtil havde havet været næsten helt stille, men det var blæst op, så vi kunne rigtigt høre brændingen når bølgerne slog mod strandkanten.