Tilbage til Kroatien forside

Lørdag den 27/8-2005

Med afgang 450 fra Svendborg begav vi os på vej mod Kroatien. Men først skulle vi lige være lidt flere deltagere;
bussen samlede passagerer op i Kværndrup, Gislev, Odense, Middelfart og Fredericia.

I Kolding skiftede mange til andre busser og der kom nye rejsende med samme mål som os ind i ”vores bus”,
kl. 800 fortsatte turen sydpå.

I Kolding stod guiden (Per Nielsen) på og vi skiftede chauffør (Mogens).

I Padborg kom der yderligere deltagere med og vi var nu fuldtallige (41 personer).

Vi kørte over grænsen og holdt snart derefter vores formiddagspause ved Duborg, hvor vi kørte fra kl. 1017.

Derefter kørte vi et godt stræk på ca. 3 timer inde vi holdt frokost ved Allertal West lidt nord for Hannover.

Efter yderligere to små pauser var vi fremme ved det hotel vi skulle overnatte på, Gasthof Linsner,
der lå i Wachenroth ca. 725 km. fra grænsen mellem Würzburg og Nürnberg.

Værelset vi fik var ikke ret stort, men til en enkelt overnatning var det fint nok.

I badeværelset var hver cm2 udnyttet, jeg måtte stå under bruseren for at tage billedet.

Vi var fremme så vi fik vores aftensmad ca. kl. 2030.