Tilbage til Java & Bali forside

Hjemkomst

Den 2. april 2015

Kl. ca. 6.45 landede vi i Kastrup Lufthavn. Det var en lang flyvetur, der endelig var til ende. Det tog meget lang tid inden vores bagage kom ind med bagagebåndet. Derefter brugte vi noget tid på at finde ud af, at bagageopbevaring nu kun er i parkeringshus 4. Da vi endelig fandt det, kunne man kun betale med mønter, så vi skulle vi lige have vekslet en seddel. Thorkild måtte så tilbage til ankomsthallen… Endelig ca. kl. 8.15 var der tid til at tage videre. Vi ville lige forbi den lille familie på Amager, der jo var blevet forøget med vores første barnebarn imens vi var på Bali.

Agga hos en af hendes bedstemødre.

Efter et par timer tog vi atter tilbage til lufthavnen for at hente vores bagage og tage toget videre til Fyn. Banedanmark lavede sporarbejde i påskeferien, så da vi kom til Slagelse skulle vi med bus videre til Korsør – der skulle vi så atter over i et tog. Den bus vi kom med, havde en chauffør der åbenbart ikke kendte bussen, så da han på et tidspunkt skulle have bussen i bakgear kunne han ikke finde ud af det – det gav os så lige et par ekstra km. til et sted, hvor han kunne vende bussen.
I Odense skiftede vi til Svendborgtoget, og fra banegården tog vi så en taxa hjem, hvor vi var ca. kl. 15.30 – det havde været en meget lang rejse hjem fra Bali. Fra vi forlod hotellet i Sanur, til vi var hjemme, gik der 29 timer – og det var mange flere timer siden vi stod op.